.




Ehliyet Sınavına Girecek Olanlar Mutlaka Okuyun




Evet arkadaşlar 3 Temmuz'da yapılacakehliyet sınavına çok az bir süre kaldı sınava girecek arkadaşlara şimdiden başarılardiliyorum daha önceki yazılarımda hem yazılı hemde direksiyon sınavı hakkında bazı tiyolar ip uçlarını kendi yorumumla dilim döndüğünce dile getirmeye çalıştım.Eski yazılarıma ulaşmak için aşğıda verdiğim linklere tıklayarak ulaşa bilirsiniz

Ehliyet snavına girenlerin dikkatine

Direksiyon sınav kuralları ve yapılması gerekenler

Debriyajın kullanılması

Direksiyon sınavına girecek adayların dikkatine

Direksiyon sınavını geçmek için ip uçları

sürücü adaylarının yaptığı hatalar


Araba nasıl sürülür



Yukarıdaki verdiğim konu başlıklarını mutlaka okuyun ve sınava girecek olan arkdaşlarınızlada paylaşın...
SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 yorum:

  1. VERDİĞİNİZ BİLGİLER GERÇEKTEN ÇOK İŞİME YARADI BU BİLGİLERDEN YOLA ÇIKARAK VE TAKİP EDEREK SINAVDA BAŞARILI OLDUM

    YanıtlaSil
  2. Ben ehliyetimi meşale sürücü kursundan aldım başta kurs sahibi olan Figen hanım ve diğer bütün hocalarıma teşekkürü borç bilirim

    YanıtlaSil