.




Son 5 yılda Motor sınavında en çok çıkan sorular İndir

Paylaş Arkadaşlar geçen gün çalıştığım kursda motor hocam ile son 5 yıl içinde motor sınavında çıkan soruları ele aldık bıkmadan usanmadan bütün soruların hepsinin tek tek inceledik ve son 5 yıl için en çok sorulan motor sınav sorularını çıkarttık.Yaptığımız inceleme sonucunda ortalama her sınavda %75 oranında çıkan bütün soruların hepsini kalem kağıda döktük...Öncelikle şunu belirtmek isterim bu soruların 1-1 aynı olanlarıda var üzerinde ufak değişiklikler yapılarak sorulan sorularda var bana kalırsa bu sorulara çalımak ve çözmek motor sınavında ciddi anlamda yardımcı olduğunu bizzat kendi adaylarımız üzerinde gözlemledik her motor sınavı sonrası elimizdeki bu sorulara baktığımız zaman bir çok sorunun çıktığını gördük ve başarı oranımızın arttığını gördük bende böyle değerli olan bu bilgileri siz adaylarla paylaşmak istedim size verdiğim linkten soruları indire bilirsiniz.Sizlerle paylaştığım bu dosyaya ne kadar ilgi gösterdiğinizi tespit etmek amacıyla dosyayı şifreledim dosyanın şifresini öğrenmek isteyenler arkadaşlarım bana mail yollayarak dosyanın şifresini alabilirler...Neden böyle birşey yaptınız diye soracak olursanız ben burada sizler için emek veriyorum ve bir çok arkadaşımız verdiğim emeklerin karşılığı olarak ufak bir Teşekkürü fazla görüyorlar.


NoT: Dosya şifrelidir şifreyi öğrenmek için izmirmtsk@hotmail.com adresine mail atarak şifreyi öğrene bilirsiniz...

Motor Sorularını indir

SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder