.




Sürücü kursları arasındaki rakabet

Arkadaşlar son zamanlarda etrafımda bir sürü sürüc kursu ilanları ile karşılaşmaktayım bu ilanlarda ehliyet fiyatlarını o kadar ayağa düşürmüşlerki anlatamam inanasım gelmiyor inanmadığım gibi bu yalanlara inanıp böyle sürücü kurslarına kayıt olan adaylarada hayretle bakmaktayım.Özellikle yaygın olarak taleb edilen "B" sınıfı sürücü belgesi için fiyatlar ciddi anlamda komik rakamlar komik olunca verilen eğitimde komik oluyor.Hatırladığım kadarıyla bir süre önce bulunduğum bölgede sürücü kursu kurucuları bir araya gelerek bu gidişe dur demek istediler ancak bu anlaşmada fazla uzun sürmedi çünkü kimse verdiği sözde durmadı olan yine adaylara oldu .Asıl dikkat edilmesi gereke diğer bir konuysa asılan ilanlarda şöyle ifadeler kullanılıyor "ehliyette damping herşey dahil 280 TL" böyle bir ilan görürseniz sakın ama sakın inanmayım itibar etmeyin bu ilan asmak bana kalırsa suç teşkil ediyor neden mi suç teşkil ediyor çünkü direk olarak yalan bir ifade ve dolandırıcılık gibi bir durumla karşı karşıya kalıyorlar ...Peki "B" sınıfı sürücü belgesi harcı 235 TL kart parası 62 TL bu fiyatlar Türkiye genelinde sabit rakamladır toplamda 297 TL yapmakta nasıl oluyorda herşey dahil 280 TL diye reklam verebiliyorlar...Arkadaşlar sizden ricam bu konuyu lütfen ama lütfen sosyal paylaşım sitelerinde en az 1 kerede olsa paylaşmanızı rica ediyorum...
SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 yorum:

  1. bu rekabetle birlikte paralarıda düşer inş.

    http://teknomuhabbet.blogcu.com

    YanıtlaSil
  2. 20 saatte direksiyon öğreniliyor ise müthiş herkes PİLOT oldu demektir

    ben 1968 de Kamyon kullanarak başladım
    1971 Profesyonel
    1976 da Ağır Vasıta
    1985 da Motorsiklet aldım

    o kadar araç kullandım
    tamir ettim
    dolaştım
    atına yattım
    üstüne çıktım

    ama hızlı şöförlerin nasıl öldüğünüz de gördüm...

    Otomobil kullanmak hesap işidir,

    direksiyonda oturu iken SAĞ TEKERLEĞİ GÖRMEZSENİZ ŞÖFÖR OLAMAZSINIZ

    YanıtlaSil