.




Yeni Src ve Ehliyet Videolu Eğitim Sitemiz Hizmete Girmiştir.

Özellikle src sınavları oldukça zor sınavdır ve gerçekten emek vererek çalışmak gerek bu sınavı geçmek için işin en kötü tarafı ise oldukça fazla konu bulunmaktadır herkesin kitap alıp saatlerce çalışma imkanı olmuyor uzman kadrolar tarafında src sınavında başarılı olmak için özen hazırlanmış eğitim videolarımızı hepsini tek bir yere toplayarak siz adaylarımızın hizmetine sunmuş bulunmaktayız yapmanız gereken sadece sitemizi ziyaret ederek videoları izlemeniz yeterli olacaktır.Videolarda anlatılan ile alakalı anlamadığınız konuları video altına yorum bırakarak sorularınızı bize sorabilirsiniz uzaman kadromuz sorularınızı en kısa zamanda cevaplayacaktır. Src Eğitim Sitemize Ulaşmak İçin BURAYA Tıklayınız.
SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 yorum:

  1. Değerli sürücü adaya arkadaşlar direksiyon eğitiminde ve direksiyon sınavında başarılı olmanız için uzman eğitmenlerce hazırlanmış eğitim videolarımızın siz sürücü adayı arkadaşlarımızın çok işine yarayacağını düşünüyoruz.Bu eğitim videolarında araba kullanma ile ilgili bütün detayları bulabilirsiniz bu eğitim videolarında araba nasıl sürülü,araba nasıl kullanılır,iki duba arasına nasıl park yapılır,kolay park etme yöntemleri,paralel park,vites nasıl değiştirilir,vites nasıl küçültülür,vites ne zaman değiştirilir,debriyaj ne zaman ve nerede kullanılır gibi bilgilere ulaşabilirsiniz.

    http://ehliyetsrcegitimvideolari.blogspot.com.tr/

    https://www.youtube.com/channel/UCK3Rwm9_6Pnyjs0hyBKRWmQ

    YanıtlaSil