.







3 Temmuz yazılı sınavında başarılı olan bütün sürücü adaylarını Tebrik ediyorum....Şimdi önümüzde bir tek direksiyon sınavı kaldı bundna sonra yapmanız gereken tek şey direksiyon sınavına en iyi şekilde hazırlanmak kalıyor bunun için daha önceden sizlerle paylaştığım yazıları tekrar tekrar okumanız gerktiğini aklınıza takılan sorular için bana ulaşa izmirmtsk@hotmail.com adresinden ulaşa bilirsizin yada yazdığım yazılara yorum bırakarakda ulaşa bilirsizin  ayrıca sizden ricam burda sizler için yazıp ve paylaştığım yazılarımı arkdaşlarınızla ve facebook profilinizde paylaşmanızı önemle rica ediyorum şimdiden direksiyon sınavında bütün adaylara başarılr diliyorum...

direksiyon sınavına girmeden önce mutlaka okumanız gereken daha önce paylaştığım yazıları tekrar hatırlamak için sizlerle yeniden paylaşıyorum...

Direksiyon sınavı öncesi bilmeniz gerekler

Direksiyon sınavından geçmek için

Sürücü adaylarının yaptığı hatalar

Direksiyon sınavında komisyon üyelerinin en çok dikkat ettikleri konular

Arabana Nasıl Kullanılır

Debriyajın Kullanılması 

Direksiyon Sınavından Geçmenin İp uçları
SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

5 yorum:

  1. arkadaşım yazılarını takip ediyorum gerçekten faydalı olacağına inanıyorum yazılarını öneri ve tavsiyelerini dikkate alarak direksiyon sınavına girecem inaşşalh başarılı olurum :)

    YanıtlaSil
  2. anlatımınız çok güzel sizin kursunuzdan ehliyet almak isterdim ama kısmet değilmiş ama sınavlara sizin paylaştıklarınızı dikkate alarak girecek

    YanıtlaSil
  3. ilginiz için hepinize tşk. ederim saygılar :)(:

    YanıtlaSil
  4. süper tam aradığım bilgiler

    YanıtlaSil
  5. sitenizi bir arkadaşım tavsiye etti tavsiyelerinizi değerlendirmiş yazılı ve direksiyon sınavını geçmiş bende sizin tavsiyelerinizi göz önünde tutarak sınavlara hazırlanıyorum umarım bende başarılı olurum

    YanıtlaSil