.




Böyle Kitaplara Kanmayın

Biraz önce internette dolaşıyordum bir site dikkatimi çekti siteye girdim inceledim özgün bir içerik ile yazılmış bir makale vardı sıkılmadan bıkmadan makaleyi okudum ve makalenin kısa özeti şu ehliyet almadan önce neler yapmalı ehliyet kursuna giderken neler yapmalı nasıl sınavlara hazırlanmalı dosyayı alınca ne yapmalı gibi konulardan bahsediyor ve kitabın fiyatı 89 TL :)(: okuyunca şaşırdım biz bu bilgileri zaten kursumuzda adaylarımıza veriyoruz yönlendiriyoruz.yrıca makaleyi okuyunca şunu düşündüm kitabı yazan ve satan kişi çokmu akıllı yada benmi çok safım anlamadım onun kitabında yazan bir çok şeyi ben bu site üzerinden ücretsiz hiç bir beklentim olmadan yayınlıyorum lütfen sizlere söylüyorum böyle yalanlara kanmayın tekrar söylüyorum her türlü sorularınız için bana ulaşa bilirsiniz izmirmtsk@hotmail.com adresinden
SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder